15.6.10

plowshare - descàrrega directa des de consola

Quan volguem baixar un arxiu allotjat a un servidor de DD (megaupload, rapidshare, etc...) des d'una consola/terminal linux, una bona aplicació és plowshare,una utilitat de consola que permet fer aquest tipus de descàrregues.

Instal.lació...

Certament no recordo com el vaig instal.lar però mirant ara veig que està als repositoris, almenys al meu ubuntu 8.04.
$ sudo apt-get install plowshare
Amb això n'hauria d'haver prou per instal.larse, si no, per google se troben instruccions però segurament baixant el .deb de pàgina oficial obtinguem la instal.lació més correcta sense utilitzar els repositoris.

Una vegada instal.lat podrem escriure a un terminal cosa així:
$ plowdown http://www.megaupload.com/?d=7KSVJV1C
Si tenim una llista d'enllaços per baixar, podem ficar-los a un arxiu de text i executar:
$ plowdown archivo_lista_enlaces
Igualment també disposem de "plowup" per pujar arxius a servidors de DD, ni que això és cosa que jo no he mirat i que si vos interessa, m... documenteu-vos. :b

Quan és això útil?

Idò al meu cas, tenint capats els servidors al curro i poguent connectar-me per ssh al meu servidor de casa. Resulta de lo més discret posar alguna cosa a baixar per una finestreta de terminal i així no he d'esperar a arribar a casa per posar-lo a descarregar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Escriu